perjantai 17. toukokuuta 2013

Hienot treenivaatteet on päivän piristys

Laji, joka onkin viisi lajia, on kaltaiselleni materialistille toisaalta erittäin sopiva, toisaalta melko petollinen: vaikka lajin harrastaminen sinänsä on halpaa, saa varusteisiin kyllä menemään vaikka kuinka paljon rahaa. Onneksi jumppavaatevalikoimani ovat olleet jo aiemmin varsin kattavat, eli normi treenivaatteisiin ei niinkään ole tarvinnut panostaa. Silti uudet treenivaatteet ovat mulle jonkinlainen heikkous... Yksi kevään uutuusostoksista on sikahienot lyhyet Niken shortsit, joita käytän attackissa ja yksinkertaisesti rakastan.
Paitansa värinen, väsynyt mutta onnellinen jumppapirkko.
Joo, mun "minä salilla"-kuvaamistaidot ei ole ihan Tiitin tasolla... Kuvassa on päällä ne Niken shortsit, toppi hm:stä, Asicsin lenkkarit (joihin muuten noi pinkit nauhat kuuluu, en ole itse vaihtanut niitä niihin, kuten joku epäili), Polarin sykemittari ja Puman sukat. Iloinen sekamelska merkkejä siis! Miekkailumustelmat on muuten varsin tyylikäs lisäasuste.

Maanantaina olin sonnustautunut tuohon samaan asuun, paitsi että lisäksi sattui olemaan vielä pinkkireunuksiset sukat ja pinkkiä kynsilakkaa, ja kun yksi kaveri saapui treeneihin, se katsoi mua päästä varpaisiin ja totesi, "Du e ganska matchy"... jeppjepp, suunnittelin tän :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti